هشدار پليس فتا به خانواده هاي محترم
تبريز نيوز1.اخبار سياسي.اقتصادي.اجتماعي.علمي.فرهنگي و تاريخي
منتظر نظر ات و پيشنهادات شما عزيزان هستم
 
هشدار پلیس فتا؛
گم شدن فلش زن جوان فاجعه آفرید
حسین خانی: گم شدن فلش مموری عکس‌های خصوصی یک زن جوان وی را به دردسر انداخت.
به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل ازایران،در حالی که یک‌سال از گم شدن فلش مموری این زن می‌گذشت او از طریق یکی از دوستانش در جریان وجود چند شبکه اجتماعی در فضای مجازی قرار گرفت که با نام و تصاویر وی طراحی شده بود.


این زن که از دیدن چنین اتفاقاتی بشدت شوک‌زده شده بود در مراجعه به مأموران پلیس فتا با ارائه شکایتی گفت: مدتی پیش یک از دوستانم ادعا کرد یک شبکه اجتماعی در فضای مجازی به نام و با عکس‌های خصوصی من راه‌اندازی و ادعاهای سیاهی مطرح شده و آبرویم در خطر است.


با توجه به این ادعاها مأموران فتای مازندران تجسس در این باره را آغاز کرده و در مدت کوتاهی رد عامل راه‌اندازی شبکه اجتماعی را به دست آوردند.


سرهنگ رستمی رئیس پلیس فتای مازندران درباره نحوه دستگیری متهم گفت: با شناسایی متهم، مأموران و کارآگاهان با هماهنگی قضایی وی را در یک عملیات هماهنگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.


در تحقیقات فنی و پلیسی مجرم با اقرار به جرم خود گفت: حدود یک سال پیش در مسیر راه فلش مموری پیدا کردم که حاوی تصاویر خصوصی یک زن بود و مدتی بعد با ساخت صفحه‌ای با تصاویر خصوصی زن جوان و نسبت دادن این صفحه به وی با وعده مختلف به کاربران از آنها شارژ تلفن همراه و پول دریافت می‌کردم.


سرهنگ رستمی ادامه داد: با بررسی مأموران پلیس فتا در فضای مجازی و اعتراف متهم پرونده، مشخص شد وی علاوه بر ساخت صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام در kik و Facebook نیز با مشخصات زن جوان اقدام به ساخت چنین صفحه‌ای با هدف کلاهبرداری از کاربران کرده بود و توانست از افراد شارژ تلفن همراه با وعده‌های شیطانی دریافت کند.

 

2019 ضمن عرض سلام خدمت همه خانواذه هاي محترم كشورمان ايران عزيز: اگر بخواهيم در خصوص اين حوادث و جريان هاي بسيار خطر ناك كه حتي بعضا قتل اتفاق مي افتد بايد خودمان مراقب چنين حوادث هاي مختلف باشيم . به عنوان مثال در عروسي دو جوان كه بعداز سال ها ميخواهند زندگي مشترك خود را آغاز كنندو همه را براي عروسي خودشان دعوت ميكنند. بعضآ در اين عروسي ها بخصوص در مجلس زنان بعداز گذشت چند دقيقه مي بينيم خانوم ها بدون اجازه صاحب مجلس كه اصلا دوست ندارند از مجلس آنها فيلم يا عكس برداري بشه شروع ميكنند براي فيلم گرفتن يا عكس گرفتن . آيا از عوابق كاري كه انجام مي دهيد اطلاع داريد كه در آينده با اين كار زشت شما چه اتفاقي خواهد افتاد . اگر يك روزي اين موبايل به دست ديگران و بخصوص جوانان نادان بيافتد و بخواهد از اين فيلم يا  عكس ها سوء استفاده بكند و  بخواهد آبروي آنها را به خطر بياندازد چه اتفاقي خواهد افتادشايد در اين جريان قتل هم رخ بدهد؟ پس لطفا با آبروي خانواده ها بازي نكنيد و شريك جرم نشويد. توصعه من به همه خانواده هاي محترم اين است عكس يا فيلم خانوادگي خودتان را در حافظه موبايل و يا در مموري داخل موبايل نگه نداريد متشكرم نويسنده آخر مطلب به رنگ قرمز نعمتي مدير وبلاگ تبريز نيوز 1

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 9 اسفند 1393برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

با عرض سلام خدمت شما بازديد كننده محترم لطفآ اگر در مورد مطالب نظر داريد. نظر بدهيد ممنون از بازديد شما متشكرم نعمتي